4خبر جدید بازیها

جستجو در بزرگتری مرجع دانلود با لینک مستقیم:

×

تبلیغات

نویسنده : yaser بازدید :357
4خبر جدید بازیها

دسته: اخبار بازی,,
تاريخ ارسال:یک شنبه 24 فروردين 1388 ساعت: 11:5
دیدگاه ها:نظرات()

Trials Fusion با کیفیت ۱۰۸۰P بر روی Ps4 و کیفیت ۹۰۰P بر روی Xone عرضه خواهد شد

 

امروز استویدو Ubisoft اطلاعاتی جدید از کیفیت (Resolution) عنوان موتور سواری جدید خود، یعنی Trials Fusion بر روی دو کنسول نسل هشتمی Xbox One و PlayStation 4 منتشر کرده است که می توانید در ادامه مطلب مشاهده کنید.

این عنوان قرار است با کیفیت ۹۰۰P بر روی کنسول Xone و کیفیت ۱۰۸۰P بر روی Ps4 اجرا شود. متاسفانه این اولین باری نیست که عنوان های چند پلتفرمی (MultiPlatform) بر روی کنسول Xbox One کیفیت کمتری نسبت به رقیب دیرینه خود یعنی Ps4 دارند؛ از جمله این عناوین می توان به Call of Duty: Ghosts اشاره کرد که با کیفیت ۷۲۰P بر روی Xone و کیفیت ۱۰۸۰P بر روی Ps4 اجرا شده است اشاره کرد. حتی عناوینی همچون Assasin”s Creed Iv: Black Flag و یا Battlefield 4 که با کیفیت ۱۰۸۰P بر روی Ps4 و کیفیت ۹۰۰P بر روی Xone اجرا شده است، اشاره کرد. حال باید دید که اقدامات مایکروسافت نسبت به این کیفیت های پایین چیست و آیا برنامه برای آینده دارد یا خیر.  لازم به ذکر است که به گفته استودیو RedLynx فریم ثابت این عنوان ۶۰fps می باشد.

 

Trials Fusion یک دنباله ی مورد انتظار از بازی محبوب و البته شاهکار در پلتفرم ریسینگ یعنی Trials Evolution می باشد. ساخته شده توسط RedLynx در همکاری با واحد های شانگهای و کیف یوبیسافت، Trials Fusion  به بازیکنان یک سری از موانع و چالش های بی پایان را ارائه می دهد در حالی که آن ها در حال مبارزه با ساعت می باشند. بازیکنان در دیگر نقاط جهان هم همین کار را می کنند و مدام رکورد جهانی در حال شکسته شدن خواهد بود. در نمایشگاه Insomnia51 این بازی فضایی برای خود در سالن نمایش خواهد داشت، جایی که بازدیدکنندگان می توانند توانایی های خود را با دوستان و خانواده ی خود مقایسه کنند. همچنین در آخر هفته جایزه ای هم برای بهترین شخص در نظر گرفته شده است. این بازی در تاریخ ۲۴ آوریل برای Xbox One, Xbox 360, PlayStation 3 , PlayStation 4 و Pc منتشر خواهد شد.

 

تصویری از شخصیت اصلی Assassin’s Creed : Comet لیک شد : بازی در روم باستان جریان دارد

 

بعد از معرفی عنوان Assassin’s Creed : Unity که قرار است بر روی کنسول های نسل هشتمی و PC منتشر شود، یوبی سافت اعلام کرد که نسخه ای دیگر از این سری نیز در دست ساخت است که قرار است بر روی کنسول های نسل هفتمی انتشار یابد. تا کنون نام و مشخصات این بازی فاش نشده است اما شایعات نشان می دهد که نام بازی  Assassin’s Creed : Comet خواهد بود.

 

 

 

چندی پیش شایعاتی مطرح شده بود که بر اساس آن ها قرار بود اینبار بازیکنان در نقش یک تمپلار به نام Shay قرار بگیرند اما انتشار یک تصویر هنری از شخصیت اصلی این نسخه تمامی معادلات را بر هم زد. این تصویر توسط کاربری با نام DarthDestruktor منتشر شده و او اعلام کرده این تصویر را از طریق یکی از دوستان پدرش که شغل حمل و نقل بار را دارد و دو روز پیش در یوبی سافت حضور داشته، گرفته است. با نگاهی به این تصویر به راحتی می توان دریافت که لباس شخصیت اصلی کاملا مطابق با دوران روم باستان می باشد و به این ترتیب و بر خلاف سخنانی که جید ریموند طی آن اعلام رده بود  دوران بازی به  بازه ی تاریخی عقب تری باز نمی گردد، اینبار قرار است در روم شاهد ماجراجویی یک قاتل باشیم.

 

assassins creed comet lead protagonist image تصویری از شخصیت اصلی Assassins Creed : Comet لیک شد : بازی در روم باستان جریان دارد

CD Projekt RED: کیفیت های اعلام شده برای The Witcher 3 فقط یک شایعه بوده است!

 

چندی پیش بود که وبسایت روسی زبانی از کیفیت های نسخه Xbox One و PlayStation 4 عنوان The Witcher 3: Wild Hunt رونمایی کرده بود، اما امروز این کیفیت ها توسط استودیو سازنده این عنوان، یعنی CD Project RED تکذیب شده است و به گفته آن ها این کیفیت ها فقط در حد یک شایعه بوده است! در ادامه می توانید جزئیات این خبر را مشاهده کنید.

به گفته این وبسایت روسی، عنوان The Witcher 3: Wild Hunt با کیفیت ۹۰۰P بر روی Ps4 و کیفیت ۷۲۰P بر روی کنسول Xone عرضه خواهد شد. اما به گفته آقای Platkow-Gilewski از استودیو CD Project RED، این کیفیت ها کیفیت نهایی نیست، و ممکن است در آینده تغییرات بزرگی بکند؛ پس ما این خبر را تکذیب می کنیم. آقای Gilewski در ادامه اضافه کردند:

 

به محض اینکه کیفیت نهایی این عنوان مشخصی شد، ما به شما اعلام خواهیم کرد.

 

نسخه ی سوم سری بازی های ویچر که همه با نام Wild Hunt آن را میشناسیم ، به واقع به اوج رسیده است و می تواند بهترین پایان برای گرگ سفید باشد. سازندگان درس هایی از گذشته ی پربار و موفق خود گرفته اند و در همین جهت بخش هایی جدید به بازی اضافه کرده اند. داستان بازی را بزرگتر کرده اند، آزادی را به بازی اعمال کردند، گرافیک را قوی تر از گذشته و موسیقی را حماسی تر کردند تا اینکه بازیبازانی امثال من و شما لذت ببریم. Wild Hunt داستان مخوف و بزرگش را در دل گیم پلی ای بازسازی شده و از نو نوشته شده با گرافیکی قوی نشانمان می دهد و کاری می کند که بازی را حس کنیم، حسی که تا فرا رسیدن ماه فوریه باید برای رسیدن به آن صبور باشیم.
لازم به ذکر است که پلتفرم های مقصد این عنوان، Xbox One, PlayStation 4 و PC می باشد.

۲k بازی Civilization: Beyond Earth معرفی کرد

 

Sid Meier سازنده ی بازی Civilization نسخه ی جدید این بازی را تایید کرد.

 

 

 

این بازی برای اولین بار در این سری بازی قرار است تا آینده ی بشریت را محوریت خود قرار دهد. بازی برای عرضه در پاییز امسال برنامه ریزی شده است. نسخه های قبلی این بازی بیشتر در مورد گذشته ی انسان ها و تاریخ بشریت بود. احتمالا بازی کردن این نسخه از بازی برای طرفداران Firaxis’ ۱۹۹۹ بسیار خوشایند خواهد بود. احتمال می رود که داستان این بازی با تمی فضایی همراه شود.

 

در این بازی شهروندان در حال جستجو برای سیاره ای جدید خواهند بود و به طور همزمان برای بقای بشریت در زمین تلاش می کنند. بسیاری از قابلیت های اصلی این بازی را در نسخه ی Civilization V این بازی، که Sid Meier در سال ۲۰۱۰ ساخت را دیده ایم.

 

Sid Meier سازنده ی این بازی در مصاحبه ای در مورد این بازی گفت: ” از آخرین بازی من مدتها گذشته است. ایده های بسیار جالبی به ذهن من رسیده و چیزهای بسیاری یاد گرفته ام و باید بگویم که تم علمی تخیلی جای بسیار زیادی برای خلاقیت دارد. سری بازی Civilization راه بسیاری را آمده است و حال ما این امکان را ایجاد کرده ایم که کارهای بسیاری با آن بکنیم. من و تیمم برای این جمع شده ایم که یک تجربه ی جدید بدست بیاوریم و از این شانس بی نظیر استفاده کنیم.”

 

خبرهای زیادی در مورد این بازی منتشر نشده. خبر های بیشتری از این بازی، در روزهای آینده شنیده خواهد شد.

 

 

 

 

 

 


می پسندم نمی پسندم
بخش نظرات

برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







چت باکس


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

ارتباط با مدیر

پشتيباني آنلاين

آمار

آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب کل مطالب : 17
کل نظرات کل نظرات : 1
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا تعداد اعضا : 2

آمار بازدیدآمار بازدید
بازدید امروز بازدید امروز : 11
بازدید دیروز بازدید دیروز : 0
ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 1
ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 0
آي پي امروز آي پي امروز : 4
آي پي ديروز آي پي ديروز : 0
بازدید هفته بازدید هفته : 11
بازدید ماه بازدید ماه : 29
بازدید سال بازدید سال : 166
بازدید کلی بازدید کلی : 15877

اطلاعات شما اطلاعات شما
آی پی آی پی : 3.144.33.41
مرورگر مرورگر :
سیستم عامل سیستم عامل :
تاریخ امروز امروز :

ورود کاربران

نام کاربری
رمز عبور

» رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری

تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان بزرگتری مرجع دانلود با لینک مستقیم و آدرس flaggames.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






خبرنامه

براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود